Aquí teniu les indicacions sobre la lectura en parella i unes fotos dels vostres fills i filles treballant "molt concentrats i concentrades"
LECTURA
EN PARELLA
TUTORIA
ENTRE IGUALS:
ÉS
UNA FORMA D’AJUDAR-NOS ENTRE NOSALTRES MATEIXOS.
ROLS
O PAPERS DE LES PARELLES:
- TUTORTUTORAT:QUALITATSO FEINES NECESSÀRIESmestre – el que ajuda a millorar.
- Preparar-se les classes a casa.
- Saber-se controlar o controlar als altres.
- Tenir paciència.
- Respecte.
“alumne” el que és ajudat.- Escoltar.
- Respectar, acceptar i fer el que el tutor digui.
- No xerrar d’altres coses, no interrompre, estar atent.
- Controlar-se (no molestar, no fer tonteries...)
- Cuidar el material.
PER QUÈ APRÈN?Aprendrà perquè s’ho haurà de preparar i tenir molt clar per després poder-ho explicar.Aprendrà perquè rebrà ajuda individual.
- DIJOUS DE 9-10h.
- PARELLES BASTANT FIXES PERÒ ANIREM CANVIANT DE ROL.
DIES
PREVIS A LA LECTURA EN PARELLA: TUTOR
- Llegir el text
- Cercar ses paraules que no s'han entès
- Preparar ses preguntes de comprensió lectora (no escriure a la fulla)
- Entendre i preparar l'activitat complementària
REALITZACIÓ
DE L'ACTIVITAT: TUTOR I TUTORAT
Abans
de la lectura:
- Lectura de la pregunta inicial per part del tutor i raonament del tutorat.
Lectura:
- Primera lectura: tutor
- Segona lectura: tutor i tutorat a la vegada
- Tercera lectura: tutorat (tutor corregeix)
Després
de la lectura: preguntes de comprensió lectora
- Lectura per part del tutor de les preguntes de comprensió
- Tutor i tutorat xerren sobre les respostes
- Contestació de les preguntes per part del tutorat (el tutor corregeix i ajuda)
Final:
activitat complementària
- Realització de l'activitat complementària. Tutor i tutorat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada